Tuesday, April 19, 2011

Two songs....

Jeg troede jeg ville have svært ved at finde to sange,til Sofies udfordring - for jeg er lidt ligeglad med musik. Eller, det troede jeg at jeg var. Når jeg er blevet spurgt hvad musik jeg hører eller kan li' - har jeg altid svaret "Al muligt forskelligt".
Men fordi jeg nu skulle udvælge sange, og gerne ville vælge nogle med lidt mening bag - opdagede jeg pludselig at der er meget musik, der minder mig om rigtig mange ting...

Men, jeg har altså valgt Australsk tema, nok fordi Matt er væk med arbejdet på 7. uge - og jeg savner ham så hjerteskærende meget; og jeg savner ham endnu mere nu - efter at have ledt efter Australske sange jeg kan li'...

Xavier Rudd.

 Australsk sanger. Matt havde hans cd "solace" med til mig som gave da han kom til Danmark for at møde mig. Så hele cd' en minder mig selvfølgelig om det... Det er ikke muligt at høre den et par gange, uden at komme til at nynne med...Og det kommer fra en anti musik elsker som jeg...


Missy Higgins

Igen - Australsk.
Jeg sendte Matt  enTina Dickov cd - han sendte mig en Missy Higgins cd -
og selvfølgelig kom den cd til at betyde en hel del...
Det var svært at vælge bare en' sang af hendes - de er alle fantastiske...

Jeg skrev hende et brev engang, da jeg var gravid og røvkedede mig.
Og hun sendte en signeret cd OG en signeret dvd tilbage til mig...







No comments:

Post a Comment