Sunday, April 24, 2011

Not to forget...

...the challenge.

Jeg er, lidt forsinket, nået til 3 Movies.
Og det var en svær en'. For jeg ser hetl vildt latterligt mange film. Først ville jeg skrive om de 3 sidste film jeg har set, men opdagede så at jeg ser en masse røvsyge tegnefilm med Noah.
Han ser dem ikke rigtigt, men han hører forhåbentlig alt det danske de snakker i dem.  Det er sådan de gør i "my baby can read", og Michelles Sebastian har bestået sine to første læseprøver...

Så tænkte jeg at jeg ville dreje "movies" om til at være film jeg selv havde optaget - men opdagede så at alle de film jeg har optaget for nylig er ret kedelige, og kun omhandler Noah der gør et eller andet jeg selv finder fantastisk, men som ingen andre ville få noget ud af...

Så nu - for ligesom at rykke videre - bliver det de sidste 3 film Matt og jeg så sammen.

Everybody's fine


Se den; fordi Robert De Niro altid er fed - og det er en sød film...

Black Swan



Se den, fordi du aldrig glemmer du så den - og mærkelige film er fede

The Town



Se den, fordi den er rigtig god - og det er Ben Affleck når han er bedst...

Faktisk blev den sidste film vi så sammen næsten Iron man 2, men Noah gad slet ikke sove den aften - så vi måtte pause, og da Noah endelig sov, var det for sent at se den...
Men fordi vi havde pauset filmen så længe, havde billede brændt sig fast i skærmen....
"We are gonna have that mans face burned into out tv forever!" sagde Matt muggent.

Og ja, det har vi...stadig...

No comments:

Post a Comment