Wednesday, April 27, 2011

I'll just go for a walk with my kid... in a leash"

Så så man lige mig blive upopulær i dag i mødregruppen...

Fordi sådan en' som mig simpelthen ikke kan ha' at det er in at have sit barn i snor hernede!



Det er usmageligt, forkert - og fandme så dovnet at det er til at kaste op over!
"Its a little HUMAN, you are putting on a leash!" nærmest skreg jeg - da alle sad og nikkede sammentykkende... For de' skulle da ha' en snor til deres unge!

"Det hedder altså slet ikke en snor , men en harness", forsøgte Caroline at retfærdig gøre det.
"Kald det hvad du vil, du opdrager stadig dit barn som om det var en hund" sagde jeg - med et smil på læben, så ingen kunne sige jeg var gal.
"Og nogle af dem er virkelig nuttede...man kan få en abe, og peter plys og alting..." forsatte Tiffany.



Og så er det fandme jeg savner Danmark. For der går man ikke tur med sin unge som var det en golden retriver...

"Hvad har I så tænkt Jer at gøre, når jeres unge smider sig ned på jorden og nægter at gå mens den er i snor...?"
Og Caroline beviste hvor lidt hjerne hun faktisk har "Jamen de ER jo netop ikke hunde..så det sker jo ikke..."

(Nej. Jamen selvfølgelig gør det da ikke det. Lille James vil da elske at være bundet til en SNOR! Arhem, altså!)

"Hvis nu man skal et sted hen, hvor der er mange mennesker - så er det jo en rigtig god ide, så dit barn ikke bliver væk..." sagde Tiffany, og alle de andre får nikkede forstående. Jeg kunne have skudt mig selv på stedet, og selvom jeg prøvede at bide mig i tungen, sprang ordene ud;

"Ej, det handler fandme da om dårlig opdragelse, og om at være skod forældre hvis du er nødt til at have dit barn i snor!"

"....Det hedder en harness...."

I fucking rest my case, people!


Når den første snor bliver inført i mødregruppen, giver jeg mig til at fløjte, som kaldte jeg på en hund...

Det er jo grotesk!

2 comments:

  1. Ej hvor er det vildt!
    Jeg kan huske da min nevø var 3-4 og jeg var 13, der satte jeg faktisk en hundesnor fast i hans buksekant en dag jeg skulle holde lidt øje med ham - men det var nu bare derhjemme, og mest bare fordi jeg legede en eller anden dum leg med at han var min hund, og så det at jeg ikke var særlig moden af min alder hehe..
    Men det er da helt vildt sygt at folk sætter snor i deres børn?! Altså, det er jo ikke fordi folk ikke har klaret sig uden bare ved at holde børnene i hånden.. :-/ Det er altså lidt sygt..

    ReplyDelete
  2. ARGH - børn i snor? Nu må folk sgu da tage sig effing sammen!

    ReplyDelete