Friday, April 15, 2011

Gossip Girl




Gossip Girl

En af mine top yndlings serier!
Startede i 2007 - og kører nu på 4 season. Jeg elsker elsker elsker Gossip girl. Personerne er fede, dramaerne er fede, tøjet er fedt, og replikkerne er fede. Som alle andre Americanske tv serier er der måske lige en lille smule for meget af folk der bytter kys på kryds og tværs; men det bliver nok aldrig anderledes...



Hvad jeg også er vild med, er at ens yndlings person skifter fra episode til episode. For mig har det i hvert fald været sådan. Lige nu er jeg mest fan af Dan og Blair, mens jeg i starten knus-elskede Nate og Serena.
Jeg var faktisk lidt skuffet over season 4, men der er netop sket noget der har fået mig til at være 100% pro Gossip Girl igen. (Skal nok lade være at røbe noget - tror vi er foran Danmark i episoder....)

og den kan blive din for bare 204 kr, med fragt og alting
(Billigt, billigt!)

Bonus info.

I det virkelige liv begyndte Penn Badgley og Blake Lively (Dan og Serena) også at date, som de gør on/off i serien. De slog dog op for et halvt år siden. Hvor irriterende må det lige være at skulle arbejde sammen med sin ex kæreste hver! eneste! dag!?
Til gengæld er Ed Westiwick og Jessica szohr (Chuck og Vanessa) stadig vilde i varmen - og stadig sammen.
Der går dog rygter om at Ed Westiwick er træt af at spille Chuck, og leder efter nye græsgange.
(Græsset er aldrig grønnere, Ed - aldrig aldrig aldrig....)



Mit tv crush i den her serie, er Nate - der i virkeligheder hedder Chase Crawford


Han er jo altså unægtelig også meget meget meget pæn!

Han blev taget med noget pot sidste år, og der var en masse drama om at han skulle i fængsel.
Men det ved vi jo godt alle sammen han ikke skal.


Sur, sur sur...lille Chase omkring. Han ligner ikke en der lige har røget en orn'li bønne vel?


Det er man hævet over når man er så pæn, og er med i Gossip Girl.

XOXO

No comments:

Post a Comment