Friday, April 8, 2011

Har mødt en dansker...

Jeg har helt glemt at fortælle, at jeg har mødt en dansker. Med et barn. Der taler dansk...
Og det er jo super!

Men...hun flytter så selvfølgelig fra Hervey Bay i dag.

Og det er jo typisk!

Det var faktisk Camilla der mødte hende i en play group, og sagde hun havde en dansk veninde. Hun havde sagt "Hun hedder Rikke, og er rigtig sød...lidt stædig, men rigtig sød"
Og det er jo Camilla i en nøddeskal ...

Maria hedder hun, med en datter der hedder Thea. De var her i tirsdags, og havde saltefisk og skolekridt med. Hun havde nemlig fundet et sted her i hervey bay man kan købe dem.



Hun var rigtig rigtig sød...men hold da op hvor hun snakkede...Phew; jeg kan godt forstå hendes datter kan dansk :-)
Det er super ærgeligt hun flytter - for det havde været rart med en dansk veninde. Vi snakkede meget om kultur forskellene, og ser ens på alt; så det må bare være kultur, alt det jeg har haft svært ved de sidste 3 år.

Thea var ret vild ved Noah, og blev ved med at flå i ham så han væltede. Hvilket jeg faktisk tog overraskende roligt. Måske fordi det normalt er Noah der flår i de andres små babyer... Sikkert meget godt han lige selv prøver det....

No comments:

Post a Comment