Wednesday, April 13, 2011

Bjørnen sover...

Jeg fyldte spaghetti bolognese på Noah i går aftens, som var det hans sidste måltid. Men kæft hvor han åd..Han åd og åd og åd og åd - og der var spaghetti alle steder. (Har taget billeder, men de er stadig på min fon - så de kommer lige senere...)

Jeg håbede sådan at alt det mad ville gøre ham søvning og mæt - og få drømmeland til at beholde ham i timevis.
Og han sov sgu! Fra 7 - 12. Og så fra 12- 4!
Det er jo helt vildt...Til gengæld var han total hys fra 4 og frem; så jeg er stadig mega træt. For jeg sov ikke selv før 3. Blev sgu da helt nervøs for om han havde allergisk reaktion til pasta sovsen, og  i virkeligheden slet ikke sov, men var død.
Flere gange var jeg inde og lytte "jo, han trækker vejret", for så at liste tilbage i seng. Og pludselig tænkte "Ej, jeg må altså ind og lukke hans vindue...tænk hvis nogen kommer og tar' ham!"
Tilbage i seng "Hvor er katten? Jeg må finde katten...!" - og så ud i nattøj og lede efter Custard i en mørk have...

Det er jo for åndsvagt jeg ikke selv fik sovet...!

Mødregruppe senere, i dag hos Michelle...Vi klikker ikke så godt for tiden; den sidste uge har været lettere anspændt mellem os. Hun er fandme underlig! Jamen,altså - sådan rigtig gak-gak. Det har jo også en charme, men nogen gang er man bare ikke lige i humør til det. Kender I det?

No comments:

Post a Comment