Monday, April 25, 2011

Isabella og Rikke

Selvom jeg skrev den anden dag at jeg ikke er til mode blogge, så er der fakisk en' mode blogger jeg rigtig godt ka' li. Og det er nok mest fordi hun virker så helt vildt sød og rar, selvom hun også er fantastisk smuk. Og hvor tit er det lige det kommer i samme pakke? De fleste modebloggere er høj røvede. (Siger min erfaring mig...)

Men hende her er altså begge dele, og hendes blog er rigtig skøn.


Besøg hende på




En anden blog som jeg virker nyder at læse - er Rikke, på bloggen "Are you made of Stardust too". Igen virker hun bare rigtig sød og rar - OG så er hun al al al for flot til egentlig at være så sød. Men det er hun...


Tag et kig på Rikkes blog her;




Ingen af de to bloggere læser mig, så det er altså ikke noget med at jeg har byttet mig til at fremhæve dem eller noget. (Det har jeg læst folk gør...?)
Det er bare to hyggeligt blogs ...

Jeg er altid på jagt efter nye blogs at læse; så hvis du kender til nogen du mener er god tidsfordriv, så sig endelig til....

2 comments:

  1. Hende her Maren er altså super morsom (og har også sommetider udfordringer med sine børn, som er ret sjove at læse om)! Altid fedt med nogle gode blogge, som man lige skal tjekke hver dag (din inklusiv!):)

    http://marenuthaug.wordpress.com/

    ReplyDelete
  2. Tak Ane - den ser super god ud!

    ReplyDelete