Wednesday, April 20, 2011

Anti baby

Jeg tror jeg i løbet af de sidste 24 timer har besluttet at jeg ikke skal have flere børn.
 Nogensinde.
Aldrig.
Nej.



Noah vågnede hver time hele natten endnu engang, og besluttede tilmed at stå op klokken fucking 5!
Jeg er så træt. Og jeg er så hidsig...Jeg har slet ingen tålmodighed til ham i dag, og skal virkelig tage mig sammen for ikke at råbe - eller løfte ham op med lidt for voldsomme bevægelser. Det hjælper ikke at han er helt vildt overdrevet bange for at jeg skal forlade ham i øjeblikket - så selv når han kravler rundt på gulvet - klister han sig fast til mit ben, og trækker i mine bukser - mens han skriver og tuder.

Jeg er i skrivende stund smurt ind i øllebrød. Fordi han er så gennemtræt, at maden blev kastet rundt i alle retninger. Vores hus er SÅ ulækkert for tiden...Det er virkelig klamt, og var det ikke fordi jeg var så flov over hvordan her egentlig ser ud, havde jeg taget et billede...

Mødte en karkerlak i nattens mulm og mørke - og istedet for at tæske den en' på kassen, tænkte jeg "Nå ja, måske du kan spise lidt af det mad jeg uden tvivl ikke fik tørret af gulvet?!" og gik den anden vej... Jamen, hvor klamt er det?! At byde en monster karkerlak, plus familie, velkommen, fordi alt andet er blevet for uoverskueligt...


I dag hader jeg ham lidt...

Han har så meget energi....Hvorfor fik jeg ikke et stille barn? Jeg var stille, Matt er stille...Vores barn burde være et stille, tænkende barn - der bliver læse/skrive nørd; som tilmed kan designe broer.
Hver gang vi er ude med mødregruppen, sætter alle deres unger på et tæppe. De 6 andre bliver siddende og kigger nysgerrigt på hinanden, og omgivelserne. Noah? Han drøner afsted til nærmeste nye ting han kan røre ved, putte i munden - eller slå...og er fuldstændig ligeglad om han trumler 3 babyer ned på vejen til sit mål...

Matt kom hjem. For fanden, kom hjem - og pas dit afkom så jeg kan prøve varm kaffe, og et bad uden ørepropper...Og indhente det søvn jeg virkelig mangler endnu engang...

3 comments:

  1. På sådan en dag kan folk komme med alle de velmenende råd, de overhovedet kan,man hører det ikke, man tænker bare, fuck dig kloge hovede (eller er det bare mig?? ;-) - så jeg vil bare sige, tænker på dig.. Håber i morgen bliver en bedre dag. Knus

    ReplyDelete
  2. Børn er søde og dejlige, men en gang imellem ville det være rart hvis de sov på månen... Eller hvis de bare gad at sove om natten..
    Håber i morgen bliver bedre for dig :)

    ReplyDelete