Friday, April 29, 2011

Noah har dårlig mave (og vi skal til svømning - yes!), så jeg har skiftet 759 lorte bleer i løbet af natten. Derfor tog Matt ham i morges, og lod mig sove en time. Han kom dog løbende ind inden han skulle på abejde;
"Ej, du skulle have set det! Jeg var desværre for langsom med kameret... Men, han tog en pude, og lagde hovedet på den...Som om han lige ville have en lille lur...ihhh, du skulle have set det!" klukkede manden - og var helt vildt at glæde.
Så sødt. Og jeg sagde ih og åhh, og nej hvor ærgeligt jeg ikke så det.

Matt forlod soveværelset.

Og jeg tænkte at det har ungen ligesom gjort den sidste uge...
Det må bare være så trist at Matt aldrig ser noget af det nye Noah gør, før det er blevet gammelt. For han ser ham kun en time om dagen,når han er hjemme, og det er den sidste time før sengetid - som bare handler om at fodre, bade og læse for ham...

Så nogengange lader jeg lidt som om at det gamle er nyt.

Selvom jeg brokker mig over han arbejder væk - gør han det jo for os. Jeg kunne jo egentlig også bare putte Noah i dagpleje og få et job, så ville han ikke behøve tage så meget væk. Og så ville en dagpleje mor se alle de sjove ting Noah gør for første gang...

Look - I'm a real boy!
(Er det bare mig, eller ser han pludselig ud til at være tættere på 4 år, end 1?)

No comments:

Post a Comment