Wednesday, April 13, 2011

Farvel for nu...

Jeg har tænkt på at opgive bloggen den sidste uges tid. Der er ikke rigtig nogen der læser med alligevel - og hvis jeg så bare skriver til mig selv, kan jeg være mere helhjertet og åben...
Folk der skriver om hvilken shampoo de bruger, og hvad for noget tøj de har på - har 200 læsere! Jeg har 44!
Jeg kan da godt skrive hvad jeg tager på hver dag hvis det er det der er drivkraften i de her blogs - men jeg tror ærligt det ville kede mig ihjel... I er sgu da også ligeglade!
Jeg læser såmen selv de der blogs om tøj og mode - og drømmer om at have penge til snold som det...

Måsker er I også ligeglade med mit yngel - og mine fanger, mine soldater, min kat -; og resten mit liv der egentlig ikke har ret meget action i det for tiden.

Men jeg har alligevel besluttet at fortsætte. Måske mere for mig selv, end for at blive læst. Det var kun derfor min fyldepen fik så mane læsere dengang. Fordi jeg ikke skrev for at blive læst, men fordi jeg ikke kunne lade være...

13 comments:

  1. Jeg læser med, selvom jeg ikke selv har en blog :)

    ReplyDelete
  2. 44 followers på hånden er bedre end 200 på taget :)
    Du må endelig ikke stoppe med at skrive!!!

    ReplyDelete
  3. Jeg kan godt lide at læse din blog og ville synes, det var ærgerligt, hvis du stoppede!!!!

    ReplyDelete
  4. Nej nej og atter nej.. Jeg elsker at læse din blog og følger med hver dag... Du ville helt sikkert skuffe mig.. Men hvis du virkelig ikke ønsker at blogge mere - så er det jo selvfølgelig det, du skal gøre.. :-(

    ReplyDelete
  5. ååååhhhhhh.. Jeg elsker at læse din blog og følger med hver dag...

    ReplyDelete
  6. Jeg tror, vi er flere, end du tror, der følger med. Selvom vi ikke er tilmeldt som faste læsere - din blog er i hvert fald på min liste over blogs, jeg kommer forbi hver dag.

    Mvh. Tine

    ReplyDelete
  7. Nej nej nej Rikke du må ikke stoppe. Har faktisk fulgt dig i rigtig mange år først fyldepennen og nu her. Elsker og læse om dig og dit liv. Syntes du er en beundringsværdig pige med ben i næsen- Så NEJ stop endelig ikke... der er nok flere der følger din blog end du lige regner med -s- jeg er heller ikke tilmeldt på siden men følger med alligvel, men må da hellere få mig meldt til nu *s*
    Skøn skøn dreng du har <3

    ReplyDelete
  8. 44 er da bedre en 3! Jeg har kun 3 sølle faste læsere, men synes stadig det er hyggeligt at skrive, og så kan det da være ligemeget hvem der følger med :-) Synes den blog er super hyggelig! Så stop endelig ikke!!

    ReplyDelete
  9. Sad lige og tænkte, at det var irriterende så sjældent du opdaterede bloggen - og så vandt jeg lige i lotteriet da jeg tjekkede i dag. Yay. Skriv om det du vil - jeg læser alt! Er bare tit for doven til at kommentere... ;)

    ReplyDelete
  10. Lige som Betina tænkte jeg over for lidt tid siden, at nu er det da et stykke tid siden vi har hørt noget og så er der bare så meget nyt idag - super humør boost!
    Har fulgt med i en del år, Først fyldepennen og nu her. Ville være virkelig trist hvis du ikke ville skrive mere, for jeg tjekker ind hver dag og glæder mig altid til du skriver næste gang! Og hver gang der er noget nyt, giver det mig lidt spændende indhold til min ellers meget monotone hverdag.. Du skriver altid så spændende og selvom det vel for dig i grunden også bare er hverdags ting så er det alligevel meget fængende - du er bare en rigtig spændende person at følge! Jeg vil 100 gange hellere læse din blog der har noget indhold, end en blog hvor folk remser deres tøj og accessories op!
    Har faktisk aldrig gidet at følge andre blogs længere end et par uger af gangen - men din kan jeg ikke slippe.

    Fik aldrig skrevet tak for håndklædet forresten - er jeg ret flov over faktisk :-( Men det er et sjovt et at have!
    Fik du nogensinde mine postkort?

    ReplyDelete
  11. JEG LÆSER ALTSÅ OGSÅ! :) Det gør jeg altså. Og jeg nyder det. Du har jo været min inspiration siden jeg var meget yngre.. Remember? :)

    ReplyDelete
  12. 1000 TAK for alle de her kommentare. Det er så skønt at høre I er her..
    Og ja Annika - 1000 tak for postkortene! De er nået sikkert frem, og jeg har ville skrive tak længe!!! :-)Er glad for at høre håndklædet også nåede dig!

    ReplyDelete
  13. Skh? Er det dig Miss Sofie? :-)

    ReplyDelete