Thursday, April 14, 2011

90210

90210



Naomi har klædt sig ud som avitar, for at score sin nørd ....


En typisk, "Lad os se om vi kan gentage succesen!" serie

Hernede fik den kun lov at køre 1 season.
Ingen så den - så den røg ud.
Jeg tror det havde mere af gøre med ingen vidste den var her - for jeg anede det ikke....
Og det siger en hel del...

Jeg ser den dog stadig troligt, og eeeeelsker den!

De gode gamle, Kelly, Brenda og Donna havde gæsteroller i første season - mener ikke med mere nu hvor 90210 ungerne kan stå på egne ben.

Der er ingen hemmlighed at jeg er stalker in love med Matt Lanter, der spiller Liam i serien.



Har dog brugt for meget tid på at finde ud af hans personlighed, og fundet ud af denne Matt og jeg overhovedet ikke passer sammen personligheds mæssigt... :-)

(Men han er fandme stadig flot!)

Men altså; 90210, hvis du er en serie junkie - og kunne lide det gamle 90210.

Bonus info

Når du er blever hooked og som jeg, blev nødt til at have et billede hvor Matt Lanter havde skrevet mit navn; kan du skrive til ham på;

Matt Lanter
c/o 90210
CBS Studios
4024 Radford Ave.
Studio City, CA 91604
USA

Husk frankeret svarkuvert - og et billede han kan signere...





 

No comments:

Post a Comment