Tuesday, April 19, 2011

Grey's


Min, for tiden, yndlings serie! Fordi den aldrig bliver kedelig, og de har forfattere der kan skrive!
Jeg kan ikke forestille mig der findes nogen på den her planet der ikke ser Grey's anatomy - så jeg behøver selv sagt ikke at fortælle så meget om hvad den handler om.Læger, der lapper folk sammen - og selv har deres eget drama at holde styr på...

Igen var det faktisk Benjamin der fik mig hooked, ved at give mig første sæson...Og så flyttede jeg herned og boede, og tilbragte meget tid alene i et træhus i bushen. Og Matt købte resten af dvd'erne til mig - og jeg så Grey's til den store guldmedalje. (Og tuede og tuede og tuede lidt mere...)
Så Snow Patrols "Chasing cars" minder  mig så uhyggeligt meget om flytte herned, og hvor forvirrende, usikkert, skræmmende - men stadig spændende og rigtigt alt var i starten...





Bonus info;

Der kommer en episode hvor de synger sig igennem hele afsnittet. Hvilket jeg fandt mega irriterende, fordi jeg syntes de prøvede at nuppe ideeer  fra "Glee", og være noget de ikke er.
Jeg hadede det!
Og der har tilsynedladende været meget delte vande på nettet omkring det...

Jeg har fúndet et video klip fra episoden, men jeg tror vi er foran hernede, så lad vær' at se den hvis du ikke vil vide hvad der sker senere hen...
For der sker, som altid, noget dramatisk med en af vores venner...


5 comments:

  1. Jeg er kun kommet til sæson 3 - så ved jeg er håbløst bagud. Men elsker altså også bare den serie (ja, næssten alle serier, sådan generelt) :-)
    Jeg var også kæmpe fan af Skadestuen og kan i det hele taget godt lide lægeserierne.. Er også hooked på House.. Og så har jeg lært vildt mange lægefaglige udtryk på engelsk.. Ekstra bonus ved at se serier :o)

    ReplyDelete
  2. Nu har jeg jo set det pågældende afsnit, og jeg tror nok, at Snow Patrols Chasing Cars er med i det :O

    ReplyDelete
  3. Misforstod vist dit indlæg - du har set afsnittet, kan jeg næsten regne ud ;) Men anyways, jeg ser altid afsnittene dagen efter, de er sendt i US, så du kan snildt diskutere de seneste afsnit med mig ;)

    ReplyDelete
  4. Ja, jeg har set det. Jeg ser det også efter de har sendt det i US - hurra for piratebay!

    ReplyDelete