Thursday, April 14, 2011

Serie madness...

Jeg tænkte jeg ville lave et indlæg om de serier jeg ser, da ingen hernede ser noget som helst, og jeg savner at snakke/skrive om mine højt elskede tv serier.
(Stod det til Matt, havde vi slet ikke tv...Stod det til mig, havde vi et i hver rum)

Det stod dog hurtigt klar at et sådan indlæg ville blive alt for langt. Så nu deler jeg det op - og kan så også skrive lidt mere ved hver serie.

DEXTER





Det var faktisk gode gamle Benjamin som fik mit hooked på serien. En politibejent der samtidig var masse morder, solge mig ikke helt til at starte med...Men Benjamin blev ved med at sige at jeg ville kune lide den. Og Benjamin har faktisk aldrig sagt noget han ikke har haft fuldstændig ret i...

Det var først da jeg flyttede herned og savnede Benjamin fuldstændig vanvittig meget, at jeg købte season 1.
Og blev hooked!

Så hvis I ikke allerede følger med i Dexter - kan jeg kun sige "prøv det-prøv det!"

Første season kan købes;


til 184 kr med porto.

(Det billigeste sted ifølge dvdpriser.dk)




Bonus info:
Michael Hall, Dexter, fik kræft - og var ved at dø. Men vandt kampen.Han harværet gift med  Jennifer Leann Carpenter, der spiller Dexters søster i serien. De er netop blevet skilt.
 (2. bryllup der fejler for Michael...)

Han må gerne komme og besøge mig - der dufter alligevel af fremmed mand i huset...

Dexter season 6 forventes at starte Oktober, 2011.

Yay!

1 comment:

  1. Dexter er FANTASTISK! Jeg blev hooked efter først ikke at ville se det, fordi jeg synes den var for skummel. Men efter et par afsnit var jeg på Dexter's side. Super god serie! Glæder mig til næste sæson!

    ReplyDelete