Sunday, April 3, 2011

Soldat nyt...

Fnis....

Jeg skrev til min soldat, og han skrev tilbage - men han var meget kold og kort for hovedet. Blev sgu helt halv fornærmet; men huskede så lidt på at jeg jo altså skal forestille at være støttende osv... Helt hudløst ærligt, så er jeg mere i det her for at få en soldat penneven.

Var så inde og kigge på forumet, og så billeder af alle de andre sponsere...Og de er stort set alle sammen laksede fede Amerikanere, med briller ..sådan lidt whiteb trash agtige.

Og pludselig forstod jeg måske lidt hvorfor min soldat ikke rå-flirtede til den store guld medalje...

Så jeg tænkte at jeg lige ville sende et par billeder....

Haha! Og NU kan det ellers være at hr soldat skriver fingerne til blods. :-) Total super boost til Rikkepigen.
Lige hvad jeg havde brug for... Han skrev endda at jeg var "a very pretty girl" Ha! Hvor griner er det?!

Nå, men jeg må i seng...ville bare lige dele soldat nyt.

No comments:

Post a Comment