Thursday, April 7, 2011

Idiot soldat

Det var så ikke særlig længe jeg gad det der' soldat noget. På pga soldaten!

Jamen, manden er jo idiot!

Han svarede kun når der var noget at komme efter. Fx da jeg ville sende ham en carepackage.
Tiffany og jeg tog ud og købte en helvedes masser sokker, slik, flæskesvær, kaffe, kage og alt andet som man nu kunne tænkte sig at savne, når man sidder og glor i ørkenen.

Hele tiden var der dog en stemme i mit hovede der skreg "Han har det godt - får sendt ting fra alle mulige dumme duller...Du har aldrig nogen penge selv, hvofor sender du en soldat du ikke engang ka li' herligheder?"

Pakken blev ret stor, og ville koste 300kr at sende.

Men nu havde jeg jo lovet...

Skrev til ham at jeg ville sende pakken på lørdag. Og at der var sokker nok til alle.
Han skrev tilbage

"Thank you so much! If you come to the States when I get home, I'll find thank you in more then one way..."

!

Er det bare mig, eller hentyder han til kaffe - kage, frem og tilbage?!

Ej, hvor ussel er han? Og hvor skøn tror han lige selv han er?!

Jeg fandt ham på facebook igen, og addede ham som ven. Tænkte at han ikke kunne ignorer når han vidste jeg ikke havde sendt pakken endnu..
Han tilføjede mig da også...

Hold da op, man kan finde ud af meget om en person ved at stalke deres facebook!
Han er TOTAL idiot. Den slags fyre jeg normalt ville gå laaaangt uden om, og ende i højtrystede skænderier med, fordi de er så lamme i ægget.
I ved; dem der' der tror det er super sejt at række fuck finger når de får taget deres billede (!!!), og har påfaldende mange billeder af dem selv i bar overkrop...Men ikke engang har nogen haps overkrop at vise frem.

Sådan så Curts facebook ud.
Værrer blev hans status opdateringer, holdinger og meninger. Der var bla noget om at kvinder ikke kunne være gode soldater, fordi de ville tænke sig om en ekstra gang inden de skød nogen, og ikke kunne gå i flere dage uden et bad. Jamen, altså - idiot!

Og så havde han en sød lille 20 årig, meget køn, kone - og en meget meget nuttet dreng på 3.

Åbnede pakken, og begyndte at gnave flæskesvær.

Sorry, ingen pakker til idioter....

No comments:

Post a Comment