Monday, April 18, 2011

One (bad) picture..

Har skrevet 3 indæg hen over weekenden, men hver gang aldrig blevet færdig med dem - før noget krævede min fulde opmærksomhed (læs; Noah), og når jeg så har vendt tilbage til indlægene - har det virket fjollet at fortsætte dem...

Men her er altså et, fra en meget regnfuld morning; hvor jeg skal til baby førstejælps kursus. Jeg må prøve på at tage flere billeder af ting jeg skriver om. Jeg glemmer det altid, men ærger mig senere - for en del af grunden til jeg gik fra fyldepennen til her, var jo netop at det var lidt sjovere med billeder...

Der er heldigvis lige sket det, at skønne Miss Sofie har udfordret mig...


Og vi kan jo passende starte nedefra, med et billede af mig selv. Og Matt.
Taget 2 uger siden, da hans søster, hendes børn - og far var her...

Det er helt grotesk så vold dårlige Matts familie er til at tage billeder... Det er derfor jeg aldrig rigtig er på nogen, for det bliver altid noget slørret markværk, hvor der ikke er tænkt dybere over noget som helst...
Jeg er jo altså helt photo gal - og bare den der halve ølflaske i forgruden giver mig lyst til at slette billedet.
Sjusk!
 Så det her billede lever nok ikke længe...
Også fordi Matt er helt sløret, og beggrunden ligner vi sidder på den lokale bodega, hvor en drug dealer kunne gå ind hver sekund.
I virkeligheden er vi ude og spise, på et rigtig dejlig sted. Men Amber har selvfølgelig fanget den eneste væg der er ved at blive sat i stand bag os....

No comments:

Post a Comment