Thursday, April 21, 2011

Jeg tror jeg fik pumpet for meget kaffe i mig i går. For jeg kunne ikke sove. Tilgengæld sov Noah nogenlunde, og vågnede kun 4 gange...Så han er en glad dreng i dag. Og så gør det egentlig ikke så meget at jeg selv er træt...

Det er en hel anden begyndelse på dagen når bare en' af os er smilende.
Katten brækkede sig på gulvet (hvad er det med de dyr for tiden!), og Noah så simpelthen så forvirret og nervøs ud da en lavede de der katte-agtige opkastnings spasmer med hele kroppen, at jeg grinede til tårene stod...

Matt kommer hjem i dag. Og i morgen skal vi besøge hans søster plus famile. Noahs aller første overnatning ude...

Jeg har en masse jeg gerne vil skrive i dag; men jeg ved ikke om jeg får tid. Ville bare lige sige hey og god påske - og tak for støtten!!

No comments:

Post a Comment