Thursday, April 28, 2011

KONKURRENCE TID

Efter at have skrevet om aussie mad i sidste indlæg - tænker jeg at det skal I da prøve at smage.

Jeg har netop undersøgt reglerne, og det skulle være ok for mig at sende;

1 glas vegemite
1 glas isnack
og en pakke lækre tim tams

over the pacific ocean og hen til en sød læser...

Måske en lidt fjollet præmie - og måske kan I købe alle tingene i Danmark.

Men det er jo altid hyggeligt at få noget med posten!

Igen er eneste krav at du er fast læser -og jeg trækker en vinder fredag d. 6 Maj
You gotta be in it, to win it!

7 comments:

  1. I am so in it to win. Hvis der er noget som tænder mig er det mad fra andre lande.

    Glæder mig spændt til 6 maj.

    ReplyDelete
  2. Oi, jeg vil også gerne vinde - Kunne godt spise nogle Tim Tam's med caramel :O

    ReplyDelete
  3. Hej, så har du altså lige fået endnu en "follower". Jeg opdagede din blog i dag og har brugt adskillige sjove timer på at læse dine indlæg - du skriver bare skønt - sådan et rigtigt "snakke-sprog" lige ud ad landevejen - kan godt smile lidt af, at du ikke er hævet over at nu og da kalde sønnen en lille lort - sådan gør jeg om vores datter, som jeg naturligvis knuselsker helt vildt, men der er da godt nok en del der pludselig får hønserøvsmund af bar forargelse, tja, sådan er vi jo så forskellige.
    Din konkurrence er fin, jeg savner helt vildt Tim Tams, tror fabrikken havde en ekstra-indtjening i den periode vi var i Australien...
    Glæder mig til dine nye indslag, - og i øvrigt tak fordi du er så dejlig ærlig og ikke prøver at holde den fine facade, selvom nogle dage altså bare er, ja: Lort.
    Hilsen Marianne Brøndum Pedersen

    ReplyDelete
  4. Hej Marianna. Velkommen til, og tak fordi du følger med!
    Og ja, haha - han ER altså en lille lort nogengange... Jeg tror forældre der syntes alt er rosen rødt og fantastisk hele tiden lever i en illusion, eller har nogle underlige børn! :-)

    ReplyDelete
  5. Thilde...de er desværre uden karamel. (Med mindrejeg kommer til at spise dem jeg har købt til konkurrencen, og køber nogle nye...)

    ReplyDelete
  6. Jeg vil gerne være med :-) Har først i dag opdaget at du skriver blog, fulgte med i din dagbog på fyldepennen (askepot fra fyldepennen)

    ReplyDelete