Tuesday, December 28, 2010

Revlon

Prøv lige at tænk hvis man kunne ende op med ALLE revlons neglelakker! Ja, der er lang vej - so far har jeg 7. Men at have dem alle, kunne være konge!


Vi tog tilbage til Big W i dag for at købe ind til Nytår, ja altså pynten - så jeg fik en chance for at få fingre i den farve jeg så på boxing dag udsalget.

Nr 185, Lilac pastelle 


SUPER fed!

Matt mente vidst den var lige lilla/pink agtig nok - men der er så meget mænd ikke forstår...

Måske jeg snart har nok dulle grej i hus, til at få et lidt mere kapow agtigt profil billede...

1 comment:

  1. Jeg er blevet fan af Essie neglelakker. De er de bedste jeg nogensinde har prøvet - og så har de de fedeste farver. Tror jeg har minimum en neglelak af alle mærker man kan købe i DK, og sammenlagt har jeg nok omkring 100. De fylder! :)

    ReplyDelete