Thursday, December 30, 2010

Nytårs looket




Beklager den forringede kvalitet. Det her billede har jeg ikke orginalen af - så det er vildt slørret.
Men altså, los Nytårs look. Jeg gider egentlig slet ikke havde den kjole på, for med al det regn - er mine stænger maddike hvide. Men jeg kan ikke passe andre.Måtte med afsky sande at de ikke kunne lynes. Hverken i siden, ryggen - eller hvis jeg kun spiser salat intil i morgen.

Så nu bliver det den' der kjole, og det her dullegrej

Posted by Picasa
Det er første gang jeg skal prøve krafter med falske øjenvipper. De har aldrig sagt mig så meget - fordi de...ja, kommer til at se meget falske ud. Men når jeg nu hverken har råd til at få sat hår hos frisør eller købe ny kjole, så bliver falske øjenvipper nok meget sjovtn...

Tror også jeg faldt for at der var sådan et helt display med falske vipper, og hvert enkelt vippe design havde en berømt dame som varemærke. Jeg købte Gwen lashes. (Gwen.. Ikke Gwen Stefani - bare Gwen...man er nemlig på fornavn med de kendte når man bruger glam eyes!)

Jeg var faktisk på jagt efter Kim lashes, men de var udsolgt... (Kardashian)

Jeg ved endnu ikke om I får lov at se et billede af mig med Gwen øjne. Syntes ikke jeg er særlig wow for tiden, og der findes ikke mange billeder af mig de sidste 5 måneder...

4 comments:

  1. Hvor er du lækker! Skøn kjole i en rigtig fin farve, og falske øjenvipper er altid sjove (selv om jeg synes, de er forbandede svære at bruge). Utroligt at du har født for så kort tid siden - du ville da vende hoveder til enhver fest. Godt nytår (med eller uden kransekage;))!

    ReplyDelete
  2. Hej Rikke.

    Jeg er blevet din faste læser nummer 10 :-)
    Har fulgt dig fra DK til Australien på Fyldepennen, hvor jeg selv skrev (skriver en sjælden gang).

    Rigtig godt nytår til jer alle tre,

    Kh Katrine.

    ReplyDelete
  3. Mange tak Ane, det var meget sødt sagt!

    Og hej Katrine - TAK for at være en nr. 10!!! Rigtig godt Nytår!

    ReplyDelete
  4. Hej Rikke

    Jeg tror på, at du bliver en rigtig hottie! Du er jo smuk bare du er dig (ja, jeg ved godt det bare ikke altid er så nemt, når man nu ikke FØLER sig sådan).

    Rigtig godt nytår.

    Kh
    Volapyk

    ReplyDelete