Friday, December 17, 2010

Fuglerede

Vi skal over til min nye veninde Michelle d.25. Her holder man jo jul d.25. I den anledning har jeg længe ville forære mig selv en ny kjole. Og har set denne her på fuglereden...




                                                               .
Har været vild med den længe, men de 100 dollars til snold har bare ikke været der.
I dag, da jeg målrettet logger ind... er den selvfølgelig udsolgt i min størrelse! Arg!  You snooze you loose!
Købte lidt andet godt istedet, men har ikke rigtig den rigtige "jeg-har-købt-tøj" yay følelse i maven. Fordi jeg allerede havde den anden kjole på for mit indre øje.

Her er min høst fra  http://www.birdsnest.com.au/ i denne omgang;


                   Nattøj. Jeg ELSKER nattøj. Også selvom det egentlig er for varmt med buskerne...

     Mulig d.25 kandidat
 Men kan man amme i den?


Fordi den er sød, og jeg skulle være hurtigt for at nuppe den sidste i min størrelse. Ha! Sucked in and payback is a bitch!

No comments:

Post a Comment