Tuesday, December 28, 2010

Ben Stiller post

Fik Ben Stillers autograf i dag! Faktisk var jeg lige ved ikke at få den, for den var end i forkert postkasse, men sød dame bankede på og spurgte om mit hus tilhørte Bayswater. Og det gjorde det jo...Hun havde fået min post...

Og det var så Ben stillers autograf! Jeg er overrasket over hvor mange der har skrevet tilbage...







Skal have scannet både Ben Stiller og Missy higgins ind ved lejlighed - de er de to nyeste. Missy Higgins sendte både en cd og en dvd! Hvor vild er hun?! Måske hun ikke får meget fanpost. Hun er en fantastisk australsk sangerinde - Matt sendte mig hendes første cd da vi boede i hver sit land....Hvis vi nogensinde bliver gift, vil jeg havde hende til at synge til vores bryllup. (Det skrev jeg i fan brevet...måske hun ser mig som en invistering.Hun sender cd og dvd nu, og...jeg køber hendes optræden til mit bryllup. Ha! Som om jeg nogensinde får nok penge til at have råd til live Missy Higgins til mit bryllup)

Nå - men god er hun....


No comments:

Post a Comment