Friday, December 17, 2010

Jeg elsker at læse. Faktisk er det en af de ting der giver mig aller mest livskvalitet.
Jeg læser alt! Fortrækker krimi, men er på det sidste også blevet svært glad for social realisme.Eller, på det sidste og på det sidste... De sidste 4 måneder, har jeg læst disse bøger;

(Beklager kvaliteten..jeg har allerede tabt min iphone4 på gulvet tonsvis af gange, og jeg tror kameraet er begyndt at stresse lidt over det...)
Faglitterær, faglitterær, og så lidt faglitterær. "Hvor lagde jeg babyen" er faktisk kun med, fordi min dejlige danske veninde Bettina sendte den...Ellers var jeg nok druknet i faglitterær. Men jeg kan godt li' at samle viden - masser af viden. Damen i boghandlen sagde hun syntes man kunne læse for mange pædagogik bøger - men jeg er ikke enig. Jeg mener, man tager jo bare det fra hver bog man gider.
Fx var "Save our sleep" simpelthen det værste skod (Min mødregruppe eeeeelsker den! Må være noget kultur-halløj.) mens "The no cry sleep solution" var perfekt til hvordan jeg gerne vil være som mor...(Og det er så ikke en der lader min unge græde sig selv i søvn! Tag jeres controlled crying og prop det langt up...)

"The bilingual edge" kan vi også godt bruge til næst bålfest - men så købte jeg jo bare "Growing up with two languages", fordi jeg ikke var mættet inde for emnet. Og det blev jeg så....

Jeg glæder mig til jeg igen får tid til at læse fiktion - for har en lækker Mari Jungstedt der ligger og venter på mig på mit natbord...

No comments:

Post a Comment