Thursday, December 16, 2010

Hjemvendt fra bbq



                                                                 Noah og jeg på stranden.



Bbq gik fint.
Lidt kedeligt, og lidt bogan agtigt - men det gik fint.
Der var en højgravid pige, der var så tyk at folk ikke kunne finde ud af om hun rent faktisk var gravid, eller bare fed... Flere gange blev det vildt pinligt, fordi det var så tydeligt folk blev overraskede over hun var 8 måneder henne.Jeg havde set hvordan hun ømt aede sin mave, som jeg gjorde for bare 4 måneder siden, men ellers havde jeg altså også været i tvivl.
 Hun var svær at føre en samtale med - også selvom jeg havde en masse smal-gravidtets-snak oppe i ærmet.Så jeg opgav ret hurtigt.



Vi nåede kun lige hjem før uvejret brød løs. Shize, det går løs når det går løs heroppe! Første rigtige uvejr i QLD - der er meget mere tropisk end NSW, hvor vi kommer fra.
Har aldrig set så store lyn før, og når man slår uvejret op på radaren (skal nok linke snarest), er farvefeltet helt rødt...
I skrivende stund buldre og brager det uden for. Kat OG hund ligger og skælver inde under bordet, både Matt og Noah snork sover og jeg...sidder her.

Nu vil jeg hoppe under dynen...ehm...lagnet, og nuppe en time inden Noah wa-wa'er og skal have mad.

Godnat Danmark. Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment