Sunday, December 26, 2010

Julefrokost

Vi skulle til julefrokost hos Michelle og Liam senere på dagen. De bor så fantastisk buch agtigt!

Desværre regnede det jo - så det blev indendørs. Men Matt og jeg gik en tur på deres grund da regnen holdt en kort pause...


Hesten Noah skal ride på når han er stor nok. :-)

Michelle have købt mig den sødste lille nisse til mig, som nu pryder julepynten. Hendes veninde havde en willow tree figur med til hende. Jeg har været vild med dem i årevis, men Matt er ikke fan... Det tror jeg dog jeg er tæt på at være ligeglad med. Må eje minimum en'...

Tror jeg vil ha' den her...Fra mig til mig.

Da vi kom hjem fra julefrokost, tog vi på stranden med Moby. Og så tog vi hjem og åd mere mad...




Og det var så den jul...







1 comment:

  1. Elsker (!) billedet af dig og Noah.
    Der er et eller andet rørende ved det...

    Knus

    ReplyDelete