Friday, December 17, 2010

Pandekage hovede, og cup cakes.

Ej forrresten - til den der bbq i går var der en dame der ville gi' Noah en cup cake. Fordi han er ved at få tænder - og han gnavede på sine finger. (Jeg havde selvfølgelig medbragt giraf Sophie - men det var åbenbart ikke nok..) Hun prøvede at finde en kiks først (som han heller ikke ville have fået lov til at få), men endte altså op med den her cup cake, med creme på toppen.



Jeg er mega mad mafia, og han er KUN på mælk. Og jeg er anti sukker freak. Han skal jo nok få sin potion af sukker og kage. Men han behøver ikke starte når han er 4 måneder gammel!
Det var en underlig (ny) situation at stå i, for hun prøvede virkelig kun på at være sød. Jeg overvejde et godt stykke tid hvordan jeg skulle få sagt at det havde jeg ikke helt lyst til han skulle fyldes med - men endte med at række kagen til Matt da ingen så det. "Hurtigt, spis den inden hun kommer tilbage!" skyndte jeg - og Matt kværnede kagen på 2 sekunder.

Sidste weekend til Daniells baby shower, fik jeg dog sagt til Matts søster at jeg helst ikke så hun blev ved med at putte Noah ned på ryggen. Hans hovede er mutant nok i forvejen, og jeg arbejder virkelig hårdt på at få det tilbage til rundt form.
Tror hun syntes jeg var lidt hysterisk - men Gabys lille dreng, på 4 - har et pandekageflat baghovede, fordi hun ikke var obs nok på det..

No comments:

Post a Comment