Friday, December 31, 2010

Godmorgen!

Så er det sørme blevet 2010's sidste dag. Det gik hurtigt!

De to største ting 2010 gav mig har bestemt været Noah, og et hus i Queensland.
 Begge ting noget af en livstilændring.

Jeg glæder mig til i aften. Selvfølgelig er jeg vågnet med hovedpine. Nok fordi soveværelset er 100 grader, og jeg fik lov at sove til 9.
Matt og Noah er væk, men der ligger en seddel om de er gået en tur. Regnen er stoppet, og det er meget solskin. Solen brød frem i går ved 5 tiden, og jeg gik en tur på 10 minutter med Noah. 10 minutter, ikke et sekund længere.
Da jeg kom hjem sagde Matt at uv indexet var 17. Er I klar over hvor højt det er! Og jeg har da også en coverrød ryg... 10 minutter!

Var kreativ i går aftes, og istedet for at fjerne julepynt - som det ellers var planen, syede jeg en hyggepude til Noah. Han er nu ikke synderlig imponeret - men det er Custard til gengæld....


Sikke jeg vrøler derud af, uden egentlig at sige noget...




No comments:

Post a Comment