Thursday, December 30, 2010

Nytårs forsæt

Den regn våde park ved vores hus. Matt og Moby.

Nyder virkelig at have juleferie. Matt er hjemme helt til på tirsdag, så vi får lavet en masse ting der ellers aldrig er tit til. Det er super ærgeligt med vejret - for der er mange udendørs ting vi gerne ville have nået. Men vi går nogle gode ture, når der er pause i regnen. (Og vi vil ende i en byge på et eller andet tidspunkt. Men hurra for min iphone, der gør det muligt at se hvornår regnen rammer)

Vi skal holde Nytår her i morgen - på dansk maner'. Caroline og Paul samt Michelle og Liam kommer. Jeg håber de har gidet gøre lidt ud af det, for australsk Nytår er bestemt ikke som dansk...Og jeg savner dansk Nytår. Men jeg tror nu nok jeg fik hentydet til at man altså blev nødt til at gøre lidt ektra ud af sig selv...

Nytårsforsæt i år? Har kun et enkelt, og det er at sende fødselsdags kort til alle i min kalender. Jeg glemmer det ALTID - fordi det skal times en uge i forvejen når kortet skal til Danmark, men nu vil jeg gøre et helhjertet forsøg, så folk kan få deres kort når de rent faktisk har fødselsdag - og ikke 2 uger efter... Jeg har altid små nytårs fortsæt - for så er de meget nemmere at holde...

Skal i gang med projekt kransekage så snart Noah sover. Wish me luck...


Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment