Thursday, December 30, 2010

Her er den så...


Traaadaaaaa. Jaja, den er ikke perfekt, men for en første gangs kransekage - er den da fin ik?

Nå.
Ok.
Ikke helt min kransekage.

Her kommer min;



Flotteste ringe verden hidtil har set....

Meget omhyggeligt med både størrelse og form....



Og de hygger sig i ovnen, gør de....



åhåh...altså...hvorfor smatter de pludselig sådan ud?



Tjaaa...behøver vidst ikke skrive så meget til det her...


Og er I så klar til at brække Jer af grin over min  kransekage top! 





Det gik så ikke helt så godt, som det nok ses...

Marcipanen var altså heller ikke som dansk marcipan...Det var lyst og tyndt og mærkeligt.

Det smager fint, mit ynkelig forsøg på en kransekage.
Men det ligner jo altså ikke ligefrem dansk kransekage når det er bedst...




4 comments:

  1. Hehe det var lidt skægt at læse..... Min første tanke var "hold da crap, du er god til at lave kransekage"
    Altså ikke at jeg siger at din "rigtige" kransekage ikke var flot, jeg kan se rigtig meget sjæl i den, og det er jo et godt tegn :o)

    Håber den smager pragtfuldt.... Og godt nytår :o)

    -Lea

    ReplyDelete
  2. Hey Lea.

    Ja, måske jeg skulle have ladet som om den flotte var min :-)
    Jeg tror jeg ville være god kransekage bager hvis bare det var dansk. Så nu bestiller jeg marcinpan fra Danmark - og så må jeg prøve igen.
    (Og går det galt igen, bager jeg ALDRIG mere kransekage!)

    Og ja...sjæl det har den dælme! Godt Nytår, og tak fordi du smed en kommentar!

    ReplyDelete
  3. Jeg sidder her og kan ikke lade være med at smile.
    Elsker din selvironi!

    Og selvom din kransekage er lidt smattet ud, så ser den helt vildt god ud! *mums*

    ReplyDelete
  4. Det kan sikkert pyntes op til at se lidt bedre ud. ;)

    ReplyDelete