Tuesday, December 28, 2010

Fange post

Til en forandring såååå...regner det. Meget.
Indrømmet, jeg er ved at være lorte træt af alt det regn. Og af at sidde her og glo! Men så tænker jeg på Bornholm, og det er trods alt værre at være sneet inde.

3 julekort og 2 breve led drukne døden i vores postkasse i går. Var rigtig trist, for brevene var pennevenne breve fra USA og MEXICO. De så dejlig lange ud, men blækket var løbet fuldstændig ud, og da jeg forsigtig prøvede at åbne det, smuldrede papiret væk.

Heldigvis kom pakkeposen med endnu et brev, et stort et. Fra fange penneven Ronald. Og det her var med brevet;


Er super glad for den, og syntes detaljen med det australske og danske flag er så sød


Jeg havde godt nok aldrig troet at lidt brevveksling med et par kriminelos skulle pryde mit liv så meget som det gør...

Vi skal i Hervey Bay akvarium i dag, min geniale ide - nu hvor det er umuligt at være uden dørs. Håber snart Noah vågner så vi kan komme afsted...

No comments:

Post a Comment