Friday, December 17, 2010

Julen laver en sniger...

Julen laver bagholdsangreb. Yes sir, den sniger sig ind.
Jeg har endda sat julemusik på. (Brækker mig over "let it snow-let it snow-let it snow", når der bare overhovedet ikke er noget som helst sne-agtig over Aussie jul. De infødte syntes at være ligeglade, og nynner glædeligt med på alt med sne i omkvædet. Det er jo forrygt!)

I dag kom der 2 pakker til Noah, pakket ind i fint julepapir.


Noahs gaver, fra Line og Heino, Gitte og Michael, Meghan og Pete, mor og far - og sørme også en fra julemanden.

Han har nu 5 gaver vi kan ligge under juletræet. Det er bare lige det ved det, at vi ikke har et træ. Så nu har jeg bestemt os for at vi må ha' et. Jaja, i plastik - bevares; nu skal vi jo ikke glemme hvor vi befinder os - men alligevel, det bliver trods alt et træ, man kan putte gaver under...

For næste år kan han kravle, og hive ting ned fra træets grene, og æde dem - og blive kvalt. Så det er jo fakkertalt eneste år i år, hvor vi kan ha et træ. Og så igen når han er, hvad - 14? :-)

Michelle og Caroline deltog straks i min action juletræ, Caroline køre mig til http://www.bigw.com.au/. Hendes bil havde ikke plads til at få træet med hjem, så Michelle mødte os der i hendes kæmpe bil - og så ville hun være så dejlig at køre træet hjem til mig.
Og ...selvfølgelig har de så frikking udsolgt af de bedsteste juletræer!  Og der var kun de rigtig dyre (1000 kr! Jeg giver fandme ikke 1000 kr for et træ i plastik!), eller de rigtig små (de vælter!), tilbage...

Så nu ved jeg ikke helt hvad det bliver til med det træ...

No comments:

Post a Comment