Tuesday, January 4, 2011

Vis mig din taske...

...og jeg skal sige dig hvem du er.


                      Det her er min taske... Min ganske almindelige (højt elskede DKNY) taske, lavet om til nappybag.


Jeg er ved at sparre sammen til den her taske. En meget lækker Il tutto designer nappy bag - der koster så latterligt meget, men er så latterlig lækker at det er det værd.
Om jeg får den før Noah er færdig med at gå med ble må tiden vise.



Og her er så hvad min taske inderholder på en ganske almindelig tirsdag morgen i Australien...

  • Solcreme til mig
  • solcreme til Noah
  • lipgloss
  • læbepromade
  • kænguru aktivites legetøj
  • Miss sophie bide legetøj
  • baby whips
  • hat til Noah
  • skiftetøj til Noah
  • Changing mat
  • Noahs lege nøgler
  • stof ble
  • blå klud til at tørre rumpe i efter ble skift (På Noah, forstås!)
  • solbriller
  • to nappyrash cremer, og en instant hand sanitizer
  • En pose med nappy sacks
  • en bade ble.
  • 3 normale bleer (Der skides en del når vi er på tur)
  • Adresse-og kloge ord bog
  • 2 penne
  • elskede iphone 4
  • nøgler
  • pung (det trods alt matcher tasken! Uh-lala...)
  • og et par dollars i mønter
Og det er hvad jeg slæber rundt på til daglig. Noget anderledes end hvad det var før baby boom...

Normalt ville der også være en hat til mig, og  mit kamere. Men hatten er der sjællent plads til, og jeg har trådt på mit kamera så skærmen er flækket...Nu låner jeg Matts, men får ikke lov at slæbe det med rundt.
Han siger jeg ikke passer godt nok på mine ting...

Det kan jeg ikke forstå...

7 comments:

  1. Hej, jeg er ret ny fast læser hos dig, og jeg tænkte på - hvordan er du endt "on the other side of the planet?" :) Det virker som om din kæreste (eller mand?) er derfra, hvordan har i mødt hinanden? :) Beklager hvis du allerede har skrevet indlæg om det, men jeg kunne ikke rigtig finde noget om det hehe. Men det lyder spændende at bo der, og sikke en køn søn du har!
    Hilsen Rikke
    www.Rikkestankespind.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hihi, Baby Whips - det lyder som tough loving. Måske mente du Baby Wipes. ;)

    ReplyDelete
  3. hahahaha! Ja, baby wipes! Jeg tjekkede endda stavemåden, men skrev det alligevel forkert.

    ReplyDelete
  4. Hej Rikke!

    Tak fordi du læser med (og pænt navn ;-))
    Jeg har ingen indlæg skrevet om hvordan jeg er endt hernede, så det er mere end ok du spørger.

    Jeg mødte Matt på internettet for 3 år siden. Han kom til Danmark for at møde mig, og jeg tog med ham tilbage til Austalien en måned efter. Og her er jeg så! :-)

    ReplyDelete
  5. Ps: Hov, glemte helt at sige tak for de søde ord om min baby :-)

    ReplyDelete
  6. Årh det er da ellers noget af en Love story :D

    ReplyDelete
  7. Ja, det er lidt som en dårlig film...Den er bare god i det her tilfælde. Når jeg tænker tilbage på det hele - tænker jeg virkelig også "Hvordan filan turde jeg det?!". :-)

    ReplyDelete