Monday, January 3, 2011

Dejlig dag


Sidste ferie dag for Matt i dag - og heldigvis skinnede solen fra tidlig morgen.
Vi havde en hyggelig bbq med Liam, Michelle - Paul og Caroline. Bagefter kølede vi af på stranden.
Både hunde og babyer led en del under varmen...Og ja, det gjorde jeg selvfølgelig også.

Hemmeligt glæder jeg mig til en dag uden mennesker - bare Noah og jeg. Jeg har så mange breve der venter på at blive besvaret at jeg er ved at få helt stress af at glo på dem.



Posted by Picasa
Jeg fik købt en ny bog i dag, som jeg har kigget på længe. Eli waters shopping center har udsalg, 3 dollars for et hel bjerg af forskellige titler, om alt og ingenting!
Det er som at tage en bid af himlen at handle madvare for tiden, for boghandlen har sat deres stand op lige ved indgangen til supermarkedet. Jeg tror de regnede med at sælge mere til jul, men pga regnen gik ingen ud...
Så nu er der udsalg. Priserne falder hver dag.
Jeg fik høstet "He'll be ok", en pædagogik fætter mere...

Måske Noah får læst den før mig...

Nu tror jeg så også jeg holder pause med faglitterær.

2 comments:

  1. Hej Rikke.
    Hvor er det bare dejligt at se lidt til dit liv i Australien. Der blev så dødt på Fyldepennen uden dine skriblerier, og efterhånden som tiden gik og du ikke skrev der inde mere holdt jeg op med at besøge siden...mine skriverier er nemlig efterhånden svundet ind.
    Anyway. Det er dejligt at se at du er tilbage igen :)

    Take care.!

    Lina

    ReplyDelete
  2. Hej Lina!

    Hold da op for en dejlig hilsen! :-) Er r rigtig glad for du læser med her.
    Håber da også du måske selv begynder at skrive igen.

    ReplyDelete