Tuesday, January 25, 2011

Postcrosser

Jeg er blevet postcrosser. Og hvad er så det, spørger I måske.
Jo, man sender et postkort til en person man ikke kender. (Denne person skulle også være gerne være postcrosser, ellers går det hele ligesom ikke op i en højer enhed).
Og man får så et postkort tilbage fra en anden person man ikke kender; fra et land langt fra hvor man selv bor...Og på den måde ender man op med en masse spændende postkort fra hele kloden.




Min plan er at bruge alle mine postkort på en eller anden kreativ måde, så de bliver wow agtige. Enten ved at lave en væg, fyldt med postkort - evt i gæsteværelset. Eller købe et mega gigantisk verdens kort, og sætte de postkort jeg får, ved de lande de kommer fra...

Jeg har so far modtaget.... 0 postkort! Og sendt 5. Men jeg kan se at mine 5 er ankommet, og registreret, og et af dem har endda fået en masse stemmer - folk syntes åbenbart det er super wow.
Så jeg får nok snart nogle...Nu har jeg vist at jeg er postcrosser værdig.

Lyder det her som noget for dig, så kan du læse mere om det her

3 comments:

  1. Jeg var også postcrosser for et halvt år siden, men jeg slettede min profil igen, fordi jeg blev så irriteret over alle de krav folk havde til deres postkort. Jeg synes dog stadig det er hyggeligt at modtage og sende ting og sager, og hvis du vil have et postkort til samlingen fra Ecuador, fra en udlandsdansker til en anden, skal du bare sige til :-)

    ReplyDelete
  2. Haha, ja dem og deres krav - de kan sgu da blive glade for det de får! Hvis jeg får for mange amatør hjemmelavede postkort retur, stopper jeg også. Jeg køber ind i dyre domme - og sender flotte postkort (men ikke på krav!)så det bliver lidt øv hvis jeg ikke får ligende igen...

    Jeg ville blive SÅ glad for et Ecuardor postkort! 1000 tak! Jeg prøver lige om jeg kan finde ud af at sende dig en mail...

    ReplyDelete
  3. Nå, kan ikke finde din mail - så gider du måske maile mig? Rikkeozdk@gmail.com

    ReplyDelete