Thursday, January 6, 2011

Ebay vrede, og mere regn...

Argh - en irriterende dag!

Vi, fra mødrgruppen, skulle mødes med personlig træner på ENZO (yndlings cafe på stranden) her til morgen. For at sammensætte et trænings program, hvor vi kan slæbe babyerne med, men stadig få trænet fedtet væk. Bagefter skulle vi alle i wet side. (Feeeeeed udendørs vandpark, der har gratis indgang)



Jeg glædede mig faktisk en hel del til den her dag. Jeg elsker den personlig træner Erin, og i går var det 29 grader heeeele dagen.Så at køle af i vandparken her til morgen var virkelig noget jeg så frem til...
(Jeg brændte mig bogstavelig talt på vandet i vores kiddy pool, da jeg ville afkøles...)

Og så sker der det, at jeg kun får sovet fra 2-4 i nat, og at det pis øs regner fra 4 og frem...
Fedt! Rigtig god dag til udendørs herligheder.
Aflyste alt, og lod min vrede gå ud over den idiot på ebay de stadig ikke har sendt det sengesæt jeg bestilte 10 December! Nu er han meldt. Gider ikke høre mere på hans "jeg poster i morgen" undskyldninger..

Der var kun mødt to op til mødet med Erin, så nu har jeg vildt dårlig samvittighed over jeg aflyste...Stakkels Erin.

Dagen blev lidt bedre efter et opkald fra Danmark. Har ikke talt med Bettina i evigheder, så det var så dejligt at snakke med hende igen...

Jeg er mega træt i ægget - så det blivet et lidt lallet indlæg i dag...Har mere i posen, magter bare ikke lige i dag... Er begyndt at lege med imovie, og det er fandme sjov :-) Så min første video er snart til at se dagens lys...

Ps: 27! Jamen altså - må vidst hellere daffe ud og få købt en præmie til min "når vi er 30" konkurrence! :-)

1 comment:

  1. Konkurrencer på blogge er fantastisk! Jeg havde selv en del, da jeg var i Australien. Overvejer lidt en "dubai-konkurrence"... Skal til Dubai her d. 19. så tænker lidt at det kunne være sjovt.

    ReplyDelete