Monday, January 3, 2011

Twenty one

Vil iøvrigt lige råbe rigtig højt op om at jeg nu har 21 followers! Det er jo for vildt! :-)


Har gloet på blogs i dag, mange blogs, for det er trods alt lidt anderledes end hvad jeg normalt skriver .Så jeg er ikke på hjemmebane. Endnu.

Men jeg har læst om tasker, og hvad der er i dem - og om konkurrencer og alting...

Og selvom jeg syntes det virker lidt fjollet ( for hvem gider glo på min taskes indhold (!?)) - og lidt stjernenykker agtigt med konkurrencer (for hvem fanden tror jeg at jeg er!), så virker det også som om at det er meget normalt at gøre i blogland...

Og det vil jeg fluks udnytte..

Så, ja - i ugen løb vil jeg tømme min taske, og  tage billeder...
Og når der er 30 mennesker der følger mig, så vil jeg kaste en konkurrence imod Jer. Hvor I kan vinde et eller andet åndsvagt... (Måske et australsk tøjdyr? Det er da pænt åndsvagt? Uden at være for underligt...Eller er det mig der er underlig nu?)

Jeg er så mega smadret af al den sol i dag - jeg ville egentlig bare sige at jeg håber I bliver hængende, for jeg tror fakkertalt godt min blog kan gå hen og blive rigtig wow, jeg skal bare lige have lært både program og procedure at kende...

Godnat søde mennesker...

No comments:

Post a Comment