Thursday, January 27, 2011

Med myrer på toppen...


I går, til vores bbq, var der kravlet myrer i kagen mens vi spiste frokost. Små sorte myrer, kravlede over hele den chokolade dækkede flade.
"Der røg kagen", tænkte jeg - men Michelle sagde "Det er bare sukker myrer...vi kan godt spise kagen alligevel"
Jeg regnede med en eller anden ville sige fy for pyffer, og nej det kan vi da ikke. Men til min skræk, nikkede alle forstående og rakte tellerkener frem mod myrekagen....

Måske er jeg ikke særlig aussie alligevel...

Jeg kunne i hver fald ikke få mig selv til at spise mit (alt for store) stykke myrekage... Pludselig var jeg MEGET mæt.

Er det mig der er hysterisk? Eller dem der er...fra et andet land og kultur?


2 comments:

  1. I Ecuador, hvor jeg bor, kan man i regnskoven smage "citron myrer"... Det synes jeg også var mega grænseoverskridende, man skulle slikke på en gren fyldt med myrer... Men 3. gang jeg var i junglen måtte jeg alligevel prøve og ikke være tøsepigen der ikke turde igen igen... Og det var ret overraskende så meget de faktisk smagte af citron. Men alligevel skulle jeg ikke nyde noget 4. gang jeg var afsted... For der er grænser for galskaben ;-)

    ReplyDelete
  2. Hahaha, ej hvor er du sej! Og cool du bor i Ecuador. Du må lige sige til hvis du vil have en kage med australske myre tilsendt, bare sådan for at opveje forskellen i smag? ;-)

    ReplyDelete