Monday, January 24, 2011

Der er noget der stinker....

Vores vaskemaskine er gået i stykker, og det er egentlig en hel historie i sig selv. For der var  både røg, damp - og en løbende Matt der styrtede rundt og forsøgte damage control. Men det er hele 9 dage siden de skete, så old news...



Michelle har været så fantastisk at vaske vores tøj for os. Og jeg må simplethen finde ud af hvilke vaskepulver hun bruger...så jeg kan sørge for ALDRIG at købe det selv!
Fy for helvede! Ka' slet ikke ha' dunsen af det, og har rendt rundt i track suit pans hele dagen - fordi alt andet stinker af...øh...nyvasket tøj. Det er så tragi-komisk, for hvor dejlig er hun? Kvinden kan næsten ikke engang gå, og så vasker hun i rask firspring for familien Venning. (Ja, jeg er lidt blevet en Venning, uden at være det rigtigt. De kalder os altid ind som "The Venning family" når vi er til noget...Og så sidder man der' og og er en Justesen, mens mand og barn er Venninger. Øv. Lidt tom fornemmelse. Så istedet leger jeg at jeg også er en Venning...

No comments:

Post a Comment