Saturday, January 15, 2011

Gå glad i bad.

Åh altså! Bliver lige nødt til at sætte mig her og prøve på at lave noget andet... Matt bader Noah for første gang siden han var nyfødt - og...det... går ikke så godt.

Normalt elsker Noah sit bad, hvor jeg troeligt kravler ned sammen med ham, iført bikini. (Fordi min ryg bestemt ikke gider bøje sig ned over i en akavet stilling)
I dag gad jeg bare ikke mere bikini og vand! Har været i kontant med vand 7 gange i dag; sådan full body contact agtigt. (Hurra for sol og strand - men ikke mere til mig i dag)

Så...nu bader Matt ham. Og Noah tuder. Da jeg før ikke kunne lade være med at gå derud, så ungen på mig mig med store grædende hundeøjne. Som ville han sige "Mor - hvad er det dog du gør ? Kom tilbage til mig og vores hygge badning. Manden her er ikke rar!"

"Han slugte bare lidt vand", sagde Matt henkastet - og bobler stod ud af barnets åbne mund.
"Han kan altså ikke li' at ligge ned, han er jo ikke en lille nyfødt mere - du kan jo bare sætte han op!" fnøs jeg, og havde mest af alt lyst til at flå min mus op af vandet.
"Jaja, jeg har styr på det!", snerrede Matt - og jeg forlod badeværelset...

...
..
.
Men lurede i døråbningen, og så med glæde at Matt nu fik sat Noah op i vandet.

Og nu sidder jeg her.
Og aldrig igen vil jeg være for træt af vand til at bade min ædelsten...



2 comments:

  1. Jeg elsker altså at læse om dig og dit barn :-) Du må ikke være bange for at folk bliver træt af at høre om det. For jeg nyder det virkelig. Og når jeg er hjemme for at besøge min mor, fortæller jeg også de små historier. (Så håber jeg hun ikke regner med at blive mormor snart ;-))

    ReplyDelete
  2. :-) Mange mange tak. Jeg vil flittigt blive ved med de smaa historier. Dejligt at vide du laeser dem!

    ReplyDelete