Thursday, January 20, 2011

Juhu, pakke fra saxo!



Fik endelig pakke fra saxo, bestilt før oversvømmelse og sne - ved brug af gavekort fra min momse. Kunne slet ikke huske hvad jeg havde bestilt, for jeg har en laaaang liste over danske bøger jeg drømmer om at få.
Jeg kunne godt huske der mest var bestilt bøger til Noah, men var sikker på jeg havde bestilt bare lidt til mig også...

Blev helt skuffet da jeg så det var fucking flere pædagogik bøger. Gider ikke lige flere af dem lige nu!

Men så var det jo heldigt jeg lige gik fordi Eli waters, og deres fantastiske bogudsalg!

Fik de her 3, for 15 kr stykket!


Tog tilbage i dag, og købte en' mere af "Diary of a first time mum" til Michelle. Håber hun kan li' den. Jeg tror ikke hun læser ret meget. Hun vil gerne lyde som en' der gør - og snakker tit om det; men jeg har ikke set skyggen af en bog i hendes hus...




No comments:

Post a Comment