Sunday, January 30, 2011

Konkurrence!

Traddaaaaa..

Så er vi sørme nok!

Og jeg har i dag været ude og lede efter en passende præmie for min første give away


Beach towel

Med australske dyr på....
(Den lile sorte prik, er en myrer der sneg sig ombord. Men han følger altså ikke med...)

Det er ganske let at være med, for alt man skal gøre - er at være fast læser.
Yes sir, det er alt.
 Så hvis du læser med, men ikke er registreret som læser - så skynd dig at tryk på "follow" ude til venstre - og opret dig.

På torsdag vil jeg trække en vinder, og annoncere vedkomne her på bloggen...

9 comments:

  1. OH, yes.

    Det var da en fantastisk ide. Glæder mig til at se hvem der vinder.

    heidi

    ReplyDelete
  2. Jeg fik aldrig lavet en konkurrence, da jeg var i Dubai. Men jeg finder nok på en anden :) Det er lidt hyggeligt med konkurrencer!

    ReplyDelete
  3. Gid noget af varmen fulgte med...

    ReplyDelete
  4. Helt enig med Betina :P Men det er en fin giveaway :)

    ReplyDelete
  5. Hahaha :-) Ville gerne sende Jer varme hvis jeg kunne...

    ReplyDelete
  6. Uhhhu, hvor lækkert! Jeg er blevet din faste læser og vil gerne deltage :D

    ReplyDelete
  7. Sikke et fint håndklæde! Og det var altså på tide, at der kom over 30 faste læsere til den her skønne blog :)

    ReplyDelete
  8. :-) Tak Ane!!! Ja, det var godt et håndklæde kunne logge dem ud af busken ;-)

    ReplyDelete