Thursday, January 27, 2011

Så skal der stikkes....




Noah skal vaccineres i dag. 6 måneders vaccinen.
Adr.
Jeg kan sgu ik li' det.

Første gang, da han var lille bitte - var jeg mest bange for at han skulle blive handicappet af det. Min nabos datter blev hjerneskadet af stivkrampe vaccinen da hun var baby.

Men det gik fint. Selvom han græd hjerteskærede. Vi havde Meghan til at stikke, og hun er den bedste!

2. gang var jeg ikke bange for at der skulle ske noget.
Men vi havde en lorte sundhedsplejerske til at stikke. Gwen.
Hun er berygtet i hele Hervey Bay for at være en dårlig sundhedsplejerske.
Hun fyrede bare nålen i hans lår, blodet sprøjtede - og hun lod mig ikke trøste ham før hun ville hamre nål nr to i andet lår. Ja, det fik hun så ikke lov til. Nok har de travlt - men de kan ikke have for travlt til jeg lige kan sige såså, og nååå til min stor tudende søn. Gamle heks.

I dag skal han så gennem trumlen igen, og fordi han nu forstår meget mere, bliver det her den værste vi hidtil har været igennem, tror jeg.

Åhh, bare de blev født immune for dumme sygdomme der kræver lange nåle...

1 comment:

  1. Jeg havde det på præcis samme måde da Niclas skulle vaccineres! Den ene gang var lægen ikke ordentligt opmærksom så Niclas baskede med armen og blev stukket i hånden!!
    Som om det andet ikke var nok :(
    Han havde ellers taget det pænt, men blev ked da han så fik nålen i hånden.
    Lorte læge!!

    Bortset fra det - hvilken mor ville man så være hvis man ikke havde noget imod at ens børn fik stukket en nål i sig...? :o

    Hvordan tog han det???

    ReplyDelete