Friday, January 7, 2011

Mu - ha ha ha...

Hahaha! Nej altså! Har lige spyttet varm te ud over det hele, fordi jeg ikke kunne holde et latteranfald inde, mens jeg drak te...

Og bagefter kom jeg til at tisse en lille smule i buskerne, da jeg grinede igen... (Over share?)

Jeg har selv skrevet meget mystiske beskeder til folk, fordi den nye iphone selv retter ordene til hvad den tror man gerne vil skrive. Når man trykker mellemrum, er ordet allerede rettet - så man skal altså virkelig være om sig for ikke at få sendt helt fjollede beskeder afsted pga det autocorrect.

Fandt nogle ret sjove nogle...







I kan se flere her


8 comments:

  1. haha!
    Har selv brugt et par timer på den side for et stykke tid siden! Sikke meget sjov der kan komme ud af stavekontrollen på en iphone :-D

    Har selv prøvet nogle mystiske ting.
    Skulle bl.a. svare på en annonce på nettet, og valgte at gøre det over mobilen, og er så glad for at jeg læste igennem før jeg sendte det afsted, for i starten af mit besked stod der noget i retning af: "Hej, jeg er meget interesseret i exorcism.." (og annoncen handlede altså om et par baby tamrotter..)

    ReplyDelete
  2. hahahaahahha! Hvor godt! Ærgeligt der ikke findes en dansk side for samme sms ups, for så ville du da være med...

    ReplyDelete
  3. Jeg har lige ligget flad over de eksempler du har smidt på bloggen. Shit, det er skægt! Læser videre på dit link!

    ReplyDelete
  4. Åh, hvor er det sjovt, Rikke! Tak for det! :)

    ReplyDelete
  5. OMG - Det var sjovt - tak for morgengrin.

    ReplyDelete
  6. God griner! :)

    Og kender det godt selv...

    Jeg har tit fået skrevet noget i stil med...
    Har lige været inde og sutte kæresten. (Hvor der selvfølgelig skulle have stået puttet - det andet kommer vel ikke andre ved... haha)

    ReplyDelete
  7. Åh mand hvor jeg lige har siddet og skraldgrinet! Grinede så meget at min hund begyndte at gø begejstret og min kat satte sig op og stirrede meget mystificeret på mig :D Tak for et godt grin!!!

    ReplyDelete
  8. Glemte lige.... fik for ikke så længe siden sendt en sms til en veninde: "... nisserne gider slet ikke ud i det her møgvejr".
    Den grinede hun meget af. Jeg havde selvfølgelig ment Misserne :D. Huset fuld af nisser har jeg DOG ikke ...:o)

    ReplyDelete