Wednesday, January 19, 2011

Kort update

Den mest irriterende lille gimpe fra min mødregruppe sagde  i dag, at nu havde hun fundet ud af hvordan hun kunne få sin datter (4 måneder) til at sove igennem om natten;

"Jeg giver hende bare panodil hver aften!" smilede koen stolt.

Ej! Jeg får altså migræne af den mødre gruppe efterhånden! Kæft, hvor er der bare mange idioter imellem...! Men ja, det er vel let nok med en baby, hvis man fylder den med stoffer...

Jeg savner at blogge - men er begyndt at træne hver dag, i den mig-tid der normalt er forbeholdt blogning,brevskrivning eller facebook...
Det er super fedt at træne igen, og jeg er så mega øm i hele kroppen hver aften. FEDT!
Ingen af de andre mødre var ømme efter vores fælles træning med Erin tirsdag. C elskede det vidst. At jeg var øm, og hun ikke var.
Men så er det jo godt at jeg ved, at det er fordi jeg er så tæske god til at presse mig selv til mere end min krop egentlig gider - og jeg netop derfor altid er øm efter træning...

Hemmeligt tænker jeg lidt at C ikke var øm, fordi hun er lidt fed og lasket - og hun faldt over dobbelthagen hver gang vi skull løbe...

Intet billede i dag, jeg er simpelthen for baldret til at google for et, eller rode med kamera og kabler...

Godnat :-)

No comments:

Post a Comment