Wednesday, January 26, 2011

Australia Day

Min 4. Australia Day. Og helt klart den bedste so far. Måske er jeg virkelig bare ved at blive en Aussie. For det går alle sammen ud på det samme... Nyd solen, stranden, vinden og vejret - og hav en hyggelig bbq.

Michelle er simpelthen så fantastisk organiseret. Selv med en baby! Klokken 7 i morgens var de på jagt efter det perfekte sted. Og fik det! Flere havde i løbet af dagen forsøgt at nuppe stedet, men uden held.

Matt, Noah og jeg kom dryssende klokken 11!
Jaja, vi havde været oppe med solen - men vi er simpelthen håbløse til at få nosset os færdige når vi alle 3 er hjemme. Når jeg bare er her selv, går det let nok - så ved jeg hvornår Noah skal hvad. Men når der pludselig også er en far i billedet - bliver alt helt forskudt og forkert. Og alt tager dobbelt så lang tid.

Michelle have købt en badedyr agtig tingest, som Noah kunne sidde i. Den var vildt smart - og bragte stor lykke...






Det var helt vildt fantastisk at svømme, altså rigtig svømme, uden at skulle passe på en baby. Det er første gang siden Maj (!!!) jeg har været i vandet uden at holde en baby i armene. Eller i maven.

Michelle og Liam er virkelig skønne mennesker, og jeg er SÅ glad for at have mødt dem!

No comments:

Post a Comment