Wednesday, March 2, 2011

Ynk, og tillykke til mig.

Jeg er så ked af, at der intet tid er til at blogge.

Jeg har en millon ting inde i knolden, men intet tid til at skrive det hele ned.

Matt er væk med arbejde hele ugen. Hele ugen! Og jeg har fødselsdag i morgen. Ja, hurra til mig da. Er ikke særlig tilfreds med at skulle være alene på min fødselsdag. Heldigvis var mødregruppen søde - så jeg skal møde dem klokken 10 til sen morgenmad. Så går det hele nok.
Er også for gammel til at gå rigtig op i fødselsdage; men jeg kan ikke lade vær. Det betyder noget ! At et helt år er gået....

Jeg har ikke været i bad i 2 dage, og har kun fået morgenmad, selvom klokken er 9 aften nu. Jamen, der er jo ikke tid!

Noah vågner hver nat klokken 3.30 for tiden, og nægter at sove mere.

Matt er træt af  at jeg er gnaven, og det går af lortes til mellem os...

Jeg er så træt.

Og syntes ikke det er særlig sjovt at være mig de her dage...

No comments:

Post a Comment