Thursday, March 31, 2011

Hajer og helloooo's

Matts familie kommer i weekenden. Heldigvis ikke moren. Men faren, søsteren,manden, børnene og hunden...

Jeg får altid stress når de alle sammen kommer. Huset er bare ikke stort nok til alle de mennesker og dyr alle vegne.  Og det regner konstant, så vi kan ikke bare gå ud og gå en tur...
Nå, det er kun en weekend...

Matts mor havde købt tøj til mig i fødselsdagsgave. Skønt. Hvis altså ikke hun ar or vane at købe surfer mærker. Og jeg er ligesom så langt fra surfer stilen som man kan komme...Det er pisse irriterende, og man kan jo ikke rigtig sige noget uden a lyde helt vild forkælet eller krævende.
Nogen gange er det som om hun godt selv ved det, for hun kan fx sige "...maybe just to wear around the house?"
Altså for fanden, hvorfor køber du tøj som du tilsynedladende ved jeg ikke har tænkt mig at vise mig i?!

Skal i biffen i aften med politidamen. Glæder mig helt vild til en Noah fri aften. Vi skal se "The Reef", den der'nye haj film. Der er filmet her hvor vi bor, I hervey Bay.


Så er det nok slut med hervey bay svømning for mit vedkomne...

Godt Tiff og Camilla har pool!

No comments:

Post a Comment