Friday, March 4, 2011

Black widow.


Jeg har da helt glemt at fortælle om vores lille gæst, her den anden dag.

Jeg var alene hjemme,det var aften -  og Custard sad ved døren og ville ud.
Jeg åbende ud til mørket, og katten kiggede ned foran sig - hvorefter han sprang tilbage og løb ind tilbage ind i huset. Meget mystisk.
"Hvad er det?", spurgte jeg og gloede ned foran mig. "Det er altså ikke noget...kom nu; ud..."
Custard nærmede sig forsigtigt, men da han nåede dørtrinet, løb han igen bange væk.

Så var det jeg tænkte jeg hellere måtte tænde lidt lys.

Først så jeg en stor edderkop. Død. Viklet ind i edderkopspind fra...en anden edderkop?
Red backs. Red backs spiser store edderkopper. "...Den sorte enke lever ofte i postkasser, sprækker i døre - eller i gamke skure..." huskede jeg pludselig jeg havde læst. Skuede forsigtig ind i dørsprækken...Og der sad en led redback og gloede tilbage på mig, med sin store giftige røv - og røde tattovering.

Argh!

Kunne ikke finde spider sprayen. Efter vi har lavet huset kid proff, er intet giftigt hvor den engang var.
Ringede til Matt.
 "Jeg kan ikke finde sprayen!"
"Så må du mase den!"

Grab en klipklapper (I mangel på bedre), og hamrede den måde edderkoppen.

Da jeg fjernede den, var der intet at se. Ingen edderkop. Heller ikke en kvast edderkop.

Intet lig. Ingen forbrydelse.

Fuck.

Ja, jeg kunne altså ikke finde den igen. Og jeg ville jo også nødigt grave for meget. Så jeg tog dyrene ind, låste døren - og kiggede igen i går. I dagslys.

Og der sad hun sørme...;




Og nu er hun død.
Så jeg ikke mister et familie medlem til hende... Ha!

Sucked in black widow!

No comments:

Post a Comment