Thursday, March 3, 2011

Luder og alfons

Fantastisk fødselsdag so far. Det var rigtig hyggeligt med mine nye veninder, og de havde alle købt en gave. Det have jeg slet ikke regnet med! Og det var ikke nødvendigt. Men hyggeligt var det...



Carolines mand Paul har fødselsdag i morgen, og vi skal til surprise fødselsdags fest, hvor temaet er ludere og alfons. (Så typisk Caroline...! Måske ikke lige et tema jeg havde valgt for en fest fyldt med babyer)

Har i ugens løb kunne høre de andre ville være rigtig trashy ludere, med makeup smurt ud i kajen, i grimme farver. Sådan luder på narko-måden.
Det gad jeg sgu ik. Jeg ville være så flot en luder som man nu kan være...

Og jeg har så lieg prøvet mit outfitt.
Fuck.
Jeg er måske lige lidt for...sexy. På den måde at jeg rent faktisk ligner en rigtig luder/stripper. I den dyre ende.
Og nu ved jeg ikke om jeg har overskredet en grænse. Og måske er nødt til at lave det om til trashe ho, sammen med de andre... Kan man være for...sexy, til et dress up party?
Jeg tror virkelig der måske er nogle der tror jeg er en ægte stripper, der skal strippe for fødselaren. Så måske det er bedre bare at være trashy sammen med resten?

Det er jo bare noget vi leger...men alligevel?

Hjælp!

5 comments:

  1. Du skal da helt klart være mega lækker stripper-tøs!! :)
    Hun har jo trods alt selv bedt om temaet, og jeg synes da også det er så meget federe at du hellere vil gøre noget ud af det og se pæn ud, fremfor bare at være en trashy ho - det er da ikke ligeså sjovt...
    Næ nej - mød op og få de andre til at spærre øjnene op! Og så send mig lige et billede, for det vil jeg da gerne se... :)

    ReplyDelete
  2. Tillykke med fødselsdagen.
    Jamen jeg er helt enig med Lola. Nu tror jeg jo at jeg kender dig fordi jeg har fulgt dig i nogle år via blog og dagbøger :) Det gør jeg jo næppe, men det lyder altså som om det bare er det rigtige for dig at være en lækker sexy luder. Hvorfor skulle du være en trashy luder når det normalt er dig der klæder dig lækrest? Tror du elsker at gøre noget ud af det, så lad være med at lade janteloven flytte med til Australien. ;)

    ReplyDelete
  3. Tillykke med fødselsdagen, Rikke! Dejligt at høre, at du har haft en dejlig dag :)
    Jeg er enig med Lola og Bente. Jeg synes, at det er fedt, at du har dit eget spin på udklædningen!:) Hvis du er usikker, kan du måske spørge en af de trashy hoes til råds, før I tager afsted. En der måske har en finger i jorden hos lige præcis det selskab?

    ReplyDelete
  4. Tillykke med fødselsdagen!!

    Og ja, som de andre siger synes jeg også bare du skal gøre det! Det er da fedt hvis du ikke bare falder i et med flokken af trashy hoes ;-)

    Men som Ane siger er det måske også en god idé at spørge en af de andre?

    ReplyDelete
  5. Taaaak! Jeg gør det skisme! (Men jeg kommer her og græder hvis de fryser mig ude, og syntes jeg er for sexet til deres fest...og deres fyre. haha!)

    ReplyDelete