Friday, March 4, 2011

Destiny

Det er fuldstændig latterligt fantastisk hvor mange der egentlig gider skrive tillykke til mig på facebook. Hvert år bliver jeg helt rørt. For det er mennesker jeg ikke har haft kontakt med hele året, og alligevel formår de at skrive helt vildt søde, personlige tillykke beskeder.

Jeg elsker at have fødselsdag!

Blev halv fuld i champagne i går aftes.Matt kom sent hjem, så vi kunne ikke nå at gå ud og spise - men han havde kæmpe rejer,østers og champagne med sig.


Har jeg nogensinde fortalt at jeg er totalt mental med baggrund på mine billeder? Og jeg HADER at den der lille fnallede serviet er kommet med på billedet! Arg! Ka' slet ik ha' det!


(Desværre ingen billeder af os - jeg var i nattøj, og havde rød læftestift godt snasket rundt om munden efter at have prøvet mit luder outfitt på...Jeg vidste jeg ikke skulle have købt en billig en'. Man skal ike prøve at spare penge på make-up...Det kan ses)

Vores frokost på cafe' Peppers...


Blomster fra søde danske Bettina!
Det var fantastisk at have Matt hjemme i nat...Mest fordi der var to til Noahs natlige vågenhed. Jeg var kun oppe 3 gange, og føler mig mindre træt. Til gengæld kan jeg godt mærke jeg ikke sparede på champagnen. Py ha...
Matt sov ikke fra 2-5, så han bliver ikke særlig hyggelig at have med til luder og alfons fest...
Det er stadig svært at de andre har unger der sover. For de fatter slet slet slet ikke hvor hårdt det er - og er jo ved at dø bare de har haft en' enkelt lille bitte nat hvor de har været oppe en' lille bitte mirco gang. Jeg er blevet herrer skadefro, og tænker "Jeg håber du får et kolikbarn, eller en natteravn næste gang! Muhaha!"
Ja, ikke særlig pæne tanker, men alt jeg hungrer efter er at blive ynket - og at de syntes de er synd for mig. Og det gør de ikke. De fatter ik en skid.

Jeg har iøvrigt besluttet at være pæn luder. Ja sgu. (Tak for de gode råd! Nu tør jeg godt.)

Har spurgt Michelle, der mente jeg bare skulle gøre det - men hun har jo altså heller ikke set mig. Selv skal hun være pirat (???), for det der' luder er ikke lige hende. (Jamen...øh...det er en tema fest!)
Hun hader i forvejen piger der går i korte shorts (! Vi bor i Queensland) - og tror at hendes mand Liam savler efter dem...

Så...det skal det nok blive spændende for lille Liam at møde "Destiny" (Mit luder navn)

Caroline var med ude og købe ludertøj, men abede efter mig med alt. (Tror ikke hun er så kreativ tænkende)
Altså, ikke at det gør noget - jeg er altid beæret hvisjeg gør noget, andre også gider gøre.
Men da jeg så kom hjem, opdagde jeg at jeg kunne skrue mig ned i mit gamle sexy corsage, og så ville jeg hellere det, end alt det jeg netop havde købt...Så Caroline sagde jo egentlig ok til mit andet luder outfitt. Det vi havde købt sammen. Ikke det jeg har tænkt mig at tage på...

Matt kom så sent hjem at jeg ikke orkede at tage det hele på igen, så jeg viste ham det var ikke på.Altså, på en bøjle. Og han sagde at det kunne jeg da sagtens tage på uden at være for meget...

Skal nok tage billeder til festen i aften. Og putte dem på her...

Der er ingen under 18 der læser med, vel? ;-)

1 comment:

  1. Hvor hyggeligt, så blev dagen alligevel reddet :-) Forsinket tillykke med dagen!

    ReplyDelete